INÉ NÁLEŽITOSTI

Hráčské konto je možné zrušiť. O zrušenie hráčskeho konta je potrebné žiadať písomne a to spoločnosť PERIX, spol s r.o., ktorá žiadosť spracuje do 7 dní odo dňa doručenia úplnej žiadosti.
Žiadosť musí obsahovať tieto informácie: meno a priezvisko, dátum narodenia, login (prihlasovacie meno) a preferovaný spätný kontakt (korešpondenčná adresa alebo e-mailová adresa).
Žiadosť musí byť vlastnoručne podpísaná.

Žiadosť o zrušenie hráčskeho konta musíte doručiť spoločnosti PERIX, spol. s r.o. so sídlom Slovinská 23, 821 04 Bratislava,
alebo ako príloha emailu na e-mailovú adresu: online@monacogames.sk

1. Hráč je oprávnený podať Spoločnosti PERIX riadne odôvodnenú reklamáciu týkajúcu sa prevádzkovania Internetových hier a jeho účasti na nich.

2. Reklamácia musí spĺňať tieto náležitosti, inak na ňu Spoločnosť PERIX neprihliada:

  • musí byť vyhotovená písomne

 

  • musí obsahovať nasledovné údaje o Hráčovi, ktorý podáva reklamáciu:
  1. meno, priezvisko a tituly
  2. dátum narodenia
  3. login (prihlasovacie meno)
  4. preferovaný spätný kontakt (korešpondenčná adresa alebo e-mailová adresa)

 

  • musí obsahovať presný, vecný a pravdivý opis reklamovaných okolností, najmä
  1. názov Internetovej hry, ktorej sa reklamácia týka
  2. dátum a čas, kedy k reklamovanej okolnosti došlo
  3. skutkový a pravdivý popis reklamovanej okolnosti

 

  • musí obsahovať dátum vyhotovenia reklamácie
  • musí byť doručená najneskôr do 30 (slovom: tridsiatich) kalendárnych dní od rozhodnej skutočnosti na korešpondenčnú adresu Spoločnosti PERIX, ktorá je: PERIX, spol. s r.o. so sídlom Slovinská 23, 821 04 Bratislava alebo na e-mailovú adresu: reklamacia@monacogames.sk

 

3. Na také podania, ktoré neobsahujú všetky náležitosti reklamácie podľa tohto článku, alebo na také, ktoré obsahujú všetky náležitosti reklamácie podľa tohto článku, ale neboli doručené na uvedenú korešpondenčnú adresu alebo e-mailovú adresu včas, nebude Spoločnosť PERIX prihliadať, ani o tom nebude odosielateľa upovedomovať.

4. Spoločnosť PERIX vybavuje všetky reklamácie priebežne podľa poradia, v akom jej boli doručené. Spoločnosť PERIX vybavuje reklamácie do 30 (slovom: tridsiatich) pracovných dní od doručenia a to zaslaním písomnej informácie o vybavení reklamácie na adresu preferovaného spätného kontaktu Hráča.

5. Pri vyhodnocovaní oprávnenosti reklamácie je rozhodujúca evidencia uložená na Serveri. Dopyty, žiadosti o informácie a prípadné iné podania Hráča súvisiace s jeho účasťou na Internetových hrách, ktoré vyplývajú z jeho neznalosti tohto Herného plánu, subjektívneho výkladu alebo z nedodržania postupov a pravidiel pri účasti na Internetových hrách, sa nepovažujú za oprávnený dôvod na uplatnenie reklamácie a Spoločnosť PERIX na nich nebude prihliadať.

6. Proti písomnej informácii o vybavení reklamácie môže Hráč podať námietky, ktoré musia spĺňať rovnaké náležitosti, ako reklamácia podľa bodu 2 tohto článku, a ktoré musia byť doručené najneskôr do 15 (slovom: pätnástich) kalendárnych dní od dňa, kedy mu bolo doručené písomné vyjadrenie Spoločnosti PERIX o vybavení reklamácie podľa bodu 4 tohto článku. O námietkach, resp. o konečnom vybavení reklamácie rozhodne Spoločnosť PERIX do 30 (slovom: tridsiatich) pracovných dní od doručenia námietok o čom Spoločnosť PERIX zašle písomnú informáciu na adresu preferovaného spätného kontaktu Hráča.

Viem si nastaviť sebaobmedzujúce opatrenia?

Áno, je to možné. Limit sa dá meniť raz za mesiac z vašej strany a jeho zmena nastane zo zákona o 7 dní ak ide o uvoľnenie a do 24hod ak ide o sprísnenie. V prípade ak ste už vykonali v daný mesiac akúkoľvek zmenu, ďalšia zmena bude možná až 1. deň v nasledujúcom kalendárnom mesiaci (toto platí aj v prípade sprísnenia).