FINANCIE

“Áno. Jednotlivé hry v kasíne MonacoBet si máte možnosť vyskúšať aj zdarma. Túto možnosť má hráč k dispozícii len kým sa neprihlási. Po prihlásení do svojho hráčskeho účtu už možnosť voľného hrania nemá.”

“Prostredníctvom tlačidla VKLAD FINANCIÍ, ktoré sa nachádza vo vašom hráčskom účte. Následne bude hráč požiadaný o uvedenie správneho čísla bankového účtu vo formáte IBAN. Potom už len stačí zadať vami zvolenú výšku vkladu.”

“Ak by ste chceli zmeniť IBAN je potrebné prejsť na nastavenia, zmena reg. údajov. Následne bude potrebné nahrať doklad na overenie tohto účtu. Na overenie účtu budeme od vás potrebovať doklad na ktorom sa nachádza meno a IBAN. Napríklad: výpis z účtu alebo zmluva z banky.”

Limit sa dá meniť raz za mesiac z vašej strany a jeho zmena nastane zo zákona o 7 dní ak ide o uvoľnenie a do 24hod ak ide o sprísnenie. V prípade ak ste už vykonali v daný mesiac akúkoľvek zmenu, ďalšia zmena bude možná až 1. deň v nasledujúcom kalendárnom mesiaci (toto platí aj v prípade sprísnenia).

“Môže nastať aj táto situácia. V prípade, že banky majú výpadok v rámci spracovania financií. Nemusíte sa však obávať o svoje peniaze. Nepripísali sa vám na účet v online kasíne MonacoBet okamžite, no pripíšu sa o čosi neskôr. Kontaktujte nás a radi vám s týmto problémom pomôžeme”
“Samozrejme. Okamžite po realizácii vkladu na hráčsky účet si hráč môže zvoliť ľubovoľnú hru z ponuky online kasína MonacoBet a hrať.”
“Je potrebné zvoliť položku ŽIADOSŤ O VÝPLATU. Následne zvolíte sumu, ktorú žiadate vybrať na svoj bankový účet. Transakciu začneme spracovávať a v čo najkratšom čase vám zašleme výhru na vami zadaný bankový účet.”

“Áno. Je možné realizovať výber výhry v hotovosti prostredníctvom určených kamenných pobočiek kasína Monaco. Minimálny výber v hotovosti na pobočkách je 200€. Viac informácií nájdete na stránke: https://info.monacobet.sk/vybery/

„Pozrite si najprv, vo vašom účte či ste požiadali o vyplatenie a či máte nárok na výhru. Čo sa týka spracovania a odoslania vašej výhry, zvyčajne to trvá 1 až 2 pracovné dni. Ak by ste nedostali peniaze na váš účet, kontaktujte nás a radi vám s týmto problémom pomôžeme.”

Spoločnosť PERIX nevypláca peniaze do zahraničných bánk. Hráčom je umožnené zrealizovať výber výhry iba pomocou slovenských bánk. Týmto spoločnosť nezodpovedá za zadržanie penazí ziskané z výhry. Stačí keď si do Vášho konta zadáte IBAN slovenskej banky.